Reklamace a servis

POSTUP PŘI REKLAMACI

I.) Překontrolujte dodané zboží

II.) Identifikujte, zda-li vady na zboží jsou způsobeny přepravou nebo chybným výrobním procesem

III.) Informujte nás neprodleně o vadách nebo nesrovnalostech ve Vaší zásilce a to nejpozději do 1 kalendářního dne od doručení zásilky a to telefonicky nebo emailem, při opožděném informování, nebude brát zřetel na požadovanou reklamaci

IV.) Při výrobních vadách (nesouměrné rozměry, oloupaná barva, nekompletní zboží nebo poničený obal produktu) zašlete takový sortiment zpět a to:

A)Pokud jste si zásilku převzali na pobočce zásilkovny, využijte pro opětovné zaslání zásilky opět libovolnou pobočku zásilkovny a pro získání přepravního štítku využijte služby REKLAMAČNÍHO ASISTENTA. Za přepravu ani službu asistenta nebudete nic platit, přepravné jde na náš vrub.

V případě, že se rozhodnete této služby nevyužít a zašlete nám zásilku zpět jinou formou přepravy, proplatíme Vám náklady jen do výše 35Kč vč. DPH.   

B) Pokud jste zásilku převzali od jiného přepravce, zvolte vždy nejlevnější formu přepravy – doporučujeme Česká Pošta - obyčejný balík. Na základě zaslaného ofoceného nebo naskenovaného dokladu o zaslání zásilky, Vám přepravu následně proplatíme v plné výši na vámi uvedený bankovní účet.

Pokud zvolíte jinou formu přepravy a cena bude vyšší než ve srovnání s nejlevnějším způsobem, vždy proplacíme náklady na dopravy do výše nejlevnější formy přepravy.

Zásilku zašlete nejpozději do 2 pracovních dnů na kontaktní adresu FLY BACK s.r.o., V RŮŽOVÉM ÚDOLÍ 513, KRALUPY NAD VLTAVOU, 27801 s vyplněným reklamačním formulářem, který najdete přiložený uvnitř zásilky nebo zde REKLAMACE POSTUP

Pro urychlení celého procesu doporučujeme potřebné informace, popis vad a fotografie produktu zaslat emailem na adresu info@veselazena.cz . Reklamaci budeme vyřizovat na naše náklady po obdržení reklamovaného zboží. Pro vyúčtování nákladu na dopravu, nám zašlete emailem na adresu info@veselazena.cz ofocený nebo naskenovaný doklad o zaslání zásilky.

V) Poškození zboží způsobené dopravcem:

PPL a ZÁSILKOVNA.cz - zašlete nám fotografie poničeného produktu, včetně fotografií celého balíku a poničeného místa balíku, následně Vás budeme informovat o vyřizování reklamace ze strany přepravce a zašleme Vám pokyny pro další postup.

Česká pošta - odneste celý balík i s veškerým materiálem použitým k výplni na pobočku České pošty, kde vyplníte příslušný formulář k reklamaci. Váš balík je vždy pojištěn v hodnotě celkové částky zásilky. Jakmile nám zašlete potvrzení o této reklamaci u České pošty, kde bude uvedeno, že reklamovanou výši dobírky Česká pošta poukáže na náš bankovní účet, obratem Vám zašleme novou kompletní zásilku a to zcela zdarma.

Děkujeme Vám za pochopení a těšíme se na další spolupráci.

 

POUČENÍ O PRÁVU NA ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

  1. Právo odstoupit od kupní smlouvy

1.1.

Do 14 dnů máte právo od této kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodu.

1.2.

Nevztahuje se na případy, kdy osoba , která nakoupila zboží od prodávajícího je právnickou osobou nebo osobou,  jež jedná při objednání zboží v rámci podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání. Viz  VELKOOBCHODNÍ PODMÍNKY.

1.3.

Máte právo odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba převzala zásilku s objednaným zbožím.

1.4.

Pro účely uplatnění práva na odstoupení od kupní smlouvy musíte o svém odstoupení od kupní smlouvy informovat prodávajícího na uvedených kontaktech jakoukoliv Vámi vybranou formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb nebo e-mailem na uvedené kontaktní emailové adrese). Můžete použít přiložený vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy, není to však Vaší povinností.

1.5.  

Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této kupní smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od kupní smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

  1. Důsledky odstoupení od smlouvy

2.1.  

Pokud odstoupíte od této kupní smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od kupní smlouvy, všechny platby, které jsme od vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený).

Pro vrácení plateb použijeme preferovaný platební prostředek a to formu bezhotovostního převodu na bankovní účet.

V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady.

Platbu vrátíme až po obdržení vráceného zboží nebo prokážete-li, že jste zboží odeslal(a) zpět, podle toho, co nastane dříve.

2.2.  

  1. a) Převzetí zboží

Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této kupní smlouvy, zašlete zpět nebo dovezte na adresu FLY BACK s.r.o., V Růžovém údolí 513, Kralupy nad Vltavou 278 01. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud nám odešlete zboží zpět před uplynutím 14 dnů.

  1. b) Náklady spojené s vrácením zboží

 Ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží.

  1. c) Odpovědnost za snížení hodnoty vráceného zboží

Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný

k obeznámení s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti. Zboží ani originální obal od zboží nesmí být nijak poškozen/o, použit/o, a zboží musí být zabaleno v originálním obale, tak jak Vám bylo zboží doručeno. Pokud není zboží opatřeno originálním obalem, je zapotřebí zboží zabalit tak, aby při přepravě nedošlo k jeho sebemenšímu poškození. Pokud při přepravě dojde k poškození obalu nebo zboží, nemůže být uplatněno odstoupení od kupní smlouvy vzhledem k nedodržení podmínek.

Formulář na odstoupení od kupní smlouvy

NIKDY NEZASÍLEJTE ZÁSILKU ZPĚT BEZ PŘEDCHOZÍ KOMUNIKACE, děkujeme za pochopení.

 

Aktualizováno 11.9.

 

S přáním VESELÉHO DNE

logo_VZ_horizontal

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.